lördag 20 december 2008

Dax att sova


Kvällen har jag tillbringat i soffan framför teven. Kollade in Ernst julprogram.

Här har inte julstressen landat än trots att julafton närmar sig, vilket känns skönt. De flesta julklappar är inhandlade. Imorgon ska vi skaffa julgran. Det är lite i sista minuten, jag vet, men vi har inte hittat någon gran som passat där vi tittat tidigare. Jag har en arbetsdag kvar innan julledigheten. För första gången under alla år jag arbetat ska jag vara ledig alla röda dagar, vilket känns otroligt skönt! Nu är det strax dax för sängen! Vår yngsta son sover i en gammal utdragssäng som jag målat om till honom. Själva sover vi i en gammal utdragssoffa.


3 kommentarer:

S o F sa...

Vilket supermysigt kort på din sons sängplats.

Så stämningsfullt.

Ha det fint!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilken mysig liten sängplats han har fått, sonen:)

Kram Annica

Anonym sa...

Detta är ju så mysigt så det finns inte :-)